maanantai 27. heinäkuuta 2015

Uunan ihanaiset atc.

 Postipoika toi tänään minulle Uunan kauniit,ihant ,taiteeliset atc.

"Musta" ja "Sylissä"


Alla,


"Muisto"  ja "Mysteeri 1."..oi, sori-nyt olen kuvannut tuon Mysteerin väärinpäin.

Tässä alla Uunan maalaama kaunis kortti jonka päällä kuvasin atc. Päällä vielä atc. "Mysteeri2."

Tykkään tosi paljon,menee taas ihastelessa tämä päivä ja huomenna lisää.



Olen monestu miettiny miten näitä ihanuuksia mitä olen saannut laittaisi esille.????
Onko kellään ideoita "taskussa!"


Olen säilyttänyt näitä kansioissa ja miten mukava niitä onkaan aina silloitällöin selata.

Kiitos Uuna upeasta postista ja iloa sinne täältä koneen takaa.

Mukavaa päivää kaikille tassutelioille, kiitos kun poikkesit ja jätit sen tassun jäljen.(:

3 kommenttia:

  1. KIITOS RaijaAnnikki hienosta vaihdosta! Tykkään korteistasi kovasti ja oheismateriaali on tosi kiinnostavaa...kerron omassa blogissani lisää...
    Mysteeri 1 on näköjään noin päin parempi :-DD

    VastaaPoista
  2. Kauniita ja kiehtovia kortteja on täälläkin tullut. Kävin juuri kurkkaamassa sinun Uunalle lähettämät. Aivan upeita kortteja molemmilla. Kyllä noissa ihastelun aihetta riittääkin:-)

    VastaaPoista

KIITOS kommentti ilahduttaa aina